2012. április 22., vasárnap

Auchan giga-haul


Már szinte hagyomány nálunk, hogy szombatonként Apával megyek/megyünk a húgommal a hétvégi bevásárlásra az Auchanba (ez van közel). Bár elvileg minden adott ahhoz, hogy ilyenkor nekem is jusson 1-2 dolog, gyakorlatban nem igazán szoktam venni magamnak sem sminkcuccot, sem ruhát, mert 1) bár van külön sminkesrészleg, szerintem úgy félévente töltik fel az állványokat (nem vicc!), főleg az essence cuccok vannak lefosztva, nekem meg ugye azok kellenének (a drágább dolgokat igyekszem saját pénzből megoldani); 2) a ruhák "gazdaságos minőségűek", az áruk meg nem az, pl. egy farmerért elkérnek 5-6000 Ft-t, ennyiért sokkal jobb minőségű, sokkal jobb szabású cuccokat lehet venni.

Na de ma rám mosolygott a szerencse :) A rossmannos posztban írtam, hogy szerettem volna még venni pár dolgot: púderecset, pirosító, egy szép szájfény/rúzs. Az ecsetet leszámítva, sikerült is ezeket megvennem. A ruhaosztály környékén járva pedig eszembe jutott, hogy kéne egy hosszú, egyenes szárú farmer, és esetleg egy térdig érő is, meg "játszós" nadrág itthonra. Plusz vettem még pár szokásos dolgot (vattakorong, gyanta), ezek nem igényelnek magyarázatot szerintem, a többiről pedig írok részletesebben :) Végre feltankoltam elemekből (345 Ft volt 4 db, szerintem elszúrtak valami a vonalkódokkal, mert ez gyanúsan olcsó), szóval elvileg már nem állhat az elemhiány a posztok útjába :)





Mint már említettem, szerettem volna ezt a rózsaszín pirosítót, pont jó lesz most így tavasszal, amíg téliesen fehér (magamhoz képest, persze) a bőröm. De ezzel a barnával is kacérkodtam már régebben, szóval megragadtam az alkalmat, és ez is a kosárban landolt.
Sokat vagyok a barátomnál, és bár elvileg van egy "csak felkapom, és jöhet akár a világ vége is"-neszesszerem, de vagy otthon hagyom, vagy csak kimaradnak belőle a fontos dolgok, egy a lényeg: előbb-utóbb magamra maradok a karikáimmal. Ezt a helyzetet megoldandó, vettem még egy I love stage "szemhéjalapozót" - már írtam róla, hogy ezt használom korrektorként.
Ezután   a szájfények-rúzsok körül ténferegtem, nézegettem a tesztereket, végül kikértem Apa véleményét. Ő ezt javasolta. Tudom, nem valami izgi szín, de nekem tetszik, és nagy lépés, hogy lesz egyáltalán valami a számon.
essence silky touch blush - 10 adorable, 40 natural beauty 799 Ft/db
essence I love stage szemhéjfestékalapozó 749 Ft
Maybelline colorsensational cream gloss - 630 coffee kiss 2104 Ft


Ilyen szemfestéklemosót használtam régebben is, aztán gondoltam kipróbálok valami mást -  ez volt a Garnier kímélő sminklemosó teje. Csak itthon vettem észre, hogy száraz és érzékeny bőrre van, és tényleg, ez túl sok volt az én bőrömnek, és valahogy kellemetlen érzés, ahogy ilyen krémes valamivel mosom le a szememről a sminket. Szóval ahogy elfogy, ezt a zöldet fogom használni.
Ebből az ananászos testradírból már elhasználtam egy tubussal, isteni illata van!
Az árukra nem emlékszem pontosan, de mindkettő 800 Ft körül volt.
Garnier frissítő szemfesték lemosó
Fruit Fantasy testradír


A szemöldökcsipeszből van már egy ilyenem, ezt a barátomékhoz vettem. Nem tudom, hogy nekem speciális szemöldököm van, vagy mi, de bármilyen más csipeszt próbáltam, amire más esküdött, hogy milyen jó, vagy csak eltépte a szálat, vagy pedig 10 perc volt egyetlen egy kiszenvedése. A körömreszelőből szintén van már egy, ezt a táskámba vettem, mert nagyon zavar, ha esetleg beszakad a körmöm, és egész nap úgy kell mászkálnom, brr, rossz érzés.
Tudom, hogy nem olcsóak (mindkettő Wilkinson), 1200-1500 Ft volt mindkettő, de jobb, mintha állandóan újat vennék, mert hátha van olcsó és jó.




Mint láthatjátok, sem farmert, sem játszósnacit nem sikerült vennem :) A két hosszú szárú nadrág teljesen ugyanolyan, mégis, a kék 2499 Ft-ba került, a fekete meg 3999 Ft-ba.  Mégis úgy éreztem, meg kell vennem, mert találtam végre olyan egyenes szárú nadrágot, amiben nem úgy nézek ki, mint egy nagyseggű kertitörpe - már bocsánat :D A kéknek a kis képen látszik az igazi színe. Amúgy volt még rengeteg színben (idei divatszínekben is) is, de azért én nem vagyok olyan merész :) Amúgy nagyon gáz, hogy már a tescós ruhákat is "hamisítják": F.F.Club a nadrágok márkája. Jó, lehet, hogy csak én vagyok túl összeesküvés-elmélet-hívő, de nekem egyből az F&F-es cuccok jutottak az eszembe :D
A rövidebb nadrág térdig ér, tavaly vettem egy kísértetiesen ugyanilyen fazonú nadrágot vagy a H&M-ben, vagy a C&A-ban, csak ennek vékonyabb az anyaga és van rajta ez a förtelmes rózsaszín felirat (szerencsére belül). Tipikus nyári rohangászós-fesztiválozós nadrág, nagyon kényelmes.
Nem tudom, miért tűnik úgy a képeken, hogy mindegyik nadrágnak rövidebb a jobb szára :D
Fekete hosszú szárú nadrág 3999 Ft
Kék hosszú szárú nadrág  2499 Ft
Fekete térdig érő nadrág 1599 Ft


Tudni kell rólam, hogy nem nagyon hordok kiegészítőket, ehhez képest most sikerült bezsákmányolnom... A fekete-fehér gyűrű nem ilyen homályos, csak sikeresen összetapcsikoltam. Ja, és nyilván nem együtt fogom hordani a kettőt, csak a kép kedvéért vettem fel őket egyszerre :)
Gyűrűk, 910 Ft/darab


A hajgumi nálam fogyóeszköz, állandóan eltűnnek.
Vettem két pár csatot is, a tollasban kicsit elbizonytalanodtam így utólag (amúgy az is olyan antikolt arany színű, mint a másik, csak a kép nem jött össze).
A hajpántok eléggé hippisek, de szerintem szépek, olyan tavasziasak :) Itt az ideje, hogy ne csak simán kiengedve hordjam a hajamat, mert az új frizurám nagyon nem tetszik a bőrömnek, sokkal több a pattanásom azóta (eddig hosszú, mindenhol egyforma hajam volt, most pedig lépcsőzetes, és állandóan az arcomba lóg).
Hajgumik, 8db 399 Ft
Hajpánt 410 Ft/db
Csatok 310 ill. 340 Ft

Majd ebből is lesz review-poszt  (főleg a szájfényre vagyok kíváncsi), csak előbb a rossmannos van betervezve.


Hadd halljam a véleményeket, ne kíméljetek :)


5 megjegyzés:

  1. Jajj azt a testradírt meg kell szaglásznom majd :$, amúgy az auchan régen sokkal jobb volt, most pedig egyre gagyibb, és még az árakkal is el van szállva :D A gyűrűk nagyon tetszenek :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A testradírból amúgy van még málnás (vagy epres?), narancsos, és talán még barackos, de az ananászos a legjobb :D
      Amúgy ja... De nekünk csak ez van közel, szóval nem igazán van választási lehetőségünk.

      Törlés
  2. gyűrűk. *.*

    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Ez a szemfestéklemosó nekem is van, nem vált be túlzottan. DE! Reggel, amikor úgy 5 tájt felkelek, sminkelés előtt jó használni, mert tényleg nagyon felfrissít. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem vált be tökéletesen, de még nem találtam nála jobbat. Tényleg frissít :)

      Törlés