2012. április 20., péntek

5 kedvenc termék

Először is elnézést, amiért ilyen ritkán jelentkezem, de a fényképezőgépem rendetlenkedik - emiatt nincsenek a mai bejegyzésben saját fotók. Ráadásul rejtélyes módon keletkezett egy lyuk a szempillasoromban - igazából 1 pilla hiányzik, de az annyira rossz helyről, hogy most egy hatalmas V-alakú rés tátong ott, ahol nem kéne. Ez elvette  a kedvem a sminkeléstől :(

Mint a címből is kiderült, a kedvenc termékeimről lesz ma szó. A sorrend igazából lényegtelen, mindet nagyon szeretem.


essence I love stage szemhéjalapozó
Ez bizonyos szempontból kakukktojás, mert szemhéjalapozóként nem nyújt kiemelkedő teljesítményt - talán tartósabb vele egy picit a smink, talán élénkebbek vele egy picit a színek, de ilyen téren eléggé leszerepelt nálam.
Viszont: korrektorként, akár szem alatti karikákra, akár bőrhibákra nekem tökéletesen bevált! Nyilván azért is passzol nekem ennyire, mert kifejezetten sárgás színű; rózsaszínes árnyalatú bőrön gondolom nem érne sokat. Bár van kifejezetten pattanásokra való korrektorom (igazából kettő is), sosem nyúlok értük. A szempillaspirál mellett ez a másik kötelező dolog, akkor is, ha másra nincsen időm. Kb 4 mozdulat, és voltak karikák - nincsenek karikák :)


Carmex ajakápoló
Szerintem ezt a terméket nem kell bemutatni senkinek. Sok ajakápolót használtam már, labello-tól kezdve a Neutrogena-n át, de egyik sem volt ilyen jó. Amelyik felveszi vele a versenyt (nálam), az a Blistex, de állagra és hatásra is jobban bejön a Carmex. Elismerem, az illata megosztó, de nekem perverz módon tetszik. Főleg azért élvez ilyen kitüntetett figyelmet nálam, mert általában nem használok sem szájfényt, sem rúzst. Sminkelés előtt, az arckrémmel egy időben teszem fel, így szép ajkakkal indulhatok el otthonról :)



essence colour & go körömlakkok
Ezekről a lakkokról csak jót tudok mondani. Rengeteg színben kaphatóak, és elég gyakran érkeznek újak (ezzel együtt sajnos szüntetnek is meg régebbieket). Még sosem kellett 2-nél több réteget használnom, de pl itt láthattátok, hogy 1 rétegben is elég néha. Ez főleg a gyöngyházas/enyhén csillámos lakkokra jellemző. Viszonylag gyorsan szárad szerintem, bár gondolom ez annak köszönhető, hogy gyakran csak egy réteget kenek. Az áruk is nagyon kedvező. Elég kicsi méretűek - 4ml - , de én ennek inkább örülök, mert a nagyobbak sosem fogynak el nálam, mindig beszáradnak, és onnantól már kuka. Talán az egyetlen dolog, ami nem kifejezetten jó, az a tartósság. Nálam 3-4 napig bírják alap- és fedőlakkal. Nekem ez teljesen megfelel, akkor is lemosnám 4 nap után, ha tökéletes lenne, de tudom, hogy van akinek ez szempont. 



MAC Fibre Rich Lash szempillaspirál
Itt mindent leírtam róla.



Miss Sporty Fabulous Glam folyékony szemhéjtus
Ez volt számomra a tökéletes tus. Naná, hogy beszüntették a gyártását. Illetve új dizájnt kapott, amivel sajnos az ecsete is változott. Számomra szörnyű az új ecset, szivacsos bigyó, amivel csak összekenem magam. Szerencsére még van egy kevés a régi fajtából, és mivel a tubus alakja ugyanolyan maradt, ezért a kupakot ki tudom cserélni, és majd a régi ecsetével használom az új festéket.


Ti szeretitek e termékek közül valamelyiket? Esetleg pont utáljátok?

6 megjegyzés:

  1. Az essence lakkokat én is nagyon szeretem, a többit nem próbáltam, a szemhéjalapozón nagyon sokáig filóztam, de végül annyi rosszat olvastam róla, hogy nem vettem meg.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy sokaknak nem jön be, és nekem sem jó szemhéjalapozóként, de korrektornak csodás :D

      Törlés
  2. A fénykard a legalsó képen meddig bírja, milyen gyakran kell elemet cserélni benne? Vagy beépített aksija van? Lehet kapni zöldben is, vagy esetleg olyan pirosban, mint amilyen Dart Maulnak volt?

    VálaszTörlés
  3. Colour&go lakkok a kedvencek :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sokan vagyunk így ezzel :)

      Törlés